Jak reklamować firmę na Facebooku
Dotrzeć do potencjalnych odbiorców
O ile samo prowadzenie fanpage jest darmowe, o tyle dodawanie treści sponsorowanych – jak sama nazwa wskazuje – wymaga nakładów finansowych. Jakich? To w pełni zależy od ustalonego budżetu. Im większe zasięgi, tym więcej trzeba zainwestować, ale już kilka-kilkanaście złotych pozwala zaistnieć wśród większego grona odbiorców. Co istotne, w menedżerze reklam Facebooka można ściśle sprofilować grupę docelową, kierując się na przykład:
- miejscem zamieszkania,
- wiekiem,
- zainteresowaniami.
Dzięki temu zyskuje się pewność, że reklamowana treść (na przykład zdjęcie lub materiał wideo) trafia do użytkowników, którzy mogą być nią szczególnie zainteresowani, przez co nie potraktują jej jak typowej, niechcianej reklamy.
Kreatywność na pierwszym miejscu
Reklama firmy na Facebooku nie może być nudna. Wręcz przeciwnie, każdy sponsorowany post musi się wyróżniać na tle dziesiątek, setek innych postów. Żeby reklamować firmę na portalu społecznościowym, potrzeba nie tylko pieniędzy, ale przede wszystkim dobrych pomysłów. I choć obsługą menedżera reklam i moderacją postów sponsorowanych może zająć się dowolny administrator strony, warto nawiązywać współpracę z profesjonalistami.
Firma e-kjstudio.pl gwarantuje profesjonalne i nowoczesne podejście do reklamy na najpopularniejszym portalu społecznościowym w Polsce. Aby nawiązać trwałą więź z fanami, należy umiejętnie się z nimi komunikować, także za pomocą sponsorowanych treści. Powierzenie prowadzenia fanpage'a profesjonalnej agencji gwarantuje widoczny wzrost zasięgów i interakcji przy rozsądnie zarządzanym budżecie reklamowym.